Κυριακή 19 Μαϊου 2024

Revenue Management: Στρατηγική & Τακτικές

Η σεζόν πλησιάζει προς το τέλος της και μαζί πλησιάζει η στιγμή που θα γίνουν οι απολογισμοί και θα ιεραρχηθούν οι επενδύσεις και οι συνεργασίες για την επόμενη σεζόν ειδικά για τα ξενοδοχεία εποχικής λειτουργίας.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Θέματα όπως τα παρακάτω θα συζητηθούν και θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό της Στρατηγικής για την επόμενη σεζόν:

– Επωφεληθήκατε της αυξημένης ζήτησης για να βελτιώσετε το ADR σας (Average Daily Rate);

– Το ποσοστό των direct κρατήσεων ήταν στο επίπεδο που είχατε σχεδιάσει;

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.newstourism.gr